PREKIŲ PRISTATYMAS
Prekės pristatomos tiesiai į namus, tačiau jei paštininkas pirkėjo namuose neranda jis palieka pranešimą apie siuntą ir prekes tenka atsiimti artimiausiame pašto skyriuje.  Visada išsiųsdami prekes informuojame pirkėją el. pašto laišku (Prekė 10000**** sėkmingai išsiųsta‏), kurio apačioje visuomet būna nurodytas siuntos reg nr.. Su šiuo numeriu www.post.lt puslapyje galite matyti kur esamu momentu yra jūsų užsakytos prekės. Jei gavę el. pašto pranešimą apie išsiųstą prekę per 3 dienas negaunate savo siuntos, su POST.LT reg. nr. kreipkitės į jus aptarnaujantį pašto skyrių.

Viršuje pateiktame paveikslėlyje viršutinės prekės pristatymo terminas yra 5-30 d.d. (ši prekė yra arba bus užsakyta iš tiekėjo užsienyje).  Apie tai įspėja ryškiai raudonas pranešimas. Kitos prekės pristatymo terminas yra standartinis 1-5 d.d. (Šią prekę turime pas save). Prašome prieš pirkdami atkreipkite dėmesį į prekės pristatymo terminą, kad atlikus užsakymą jums nekiltų nereikalingų neaiškumų ar priekaištų mums.

Pastaba: pristatymo laikas pradedamas skaičiuoti po pinigų gavimo į mūsų sąskaitą.

Atsiimant prekę būtina patikrinti pakuotę, ar ji nėra pažeista. Jei pakuotė pažeista ir įtariate, jog viduje esančios prekės gali būti sugadintos, prašome tokios prekės nepriimti, surašyti laisvos formos siuntos pažeidimo aktą, bei susisiekti su mumis. Jums bus išsiųstas naujas siuntinys ar jums pareikalavus gražinsime sumokėtus pinigus.

Užsakymo statuso reikšmės:

Laukiama apmokėjimo – užsakymas yra sėkmingai pateiktas administracijai, bei užsakytos prekės yra rezervuojamos jei jas turime sandėlyje.

Užsakymas vykdomas – Pinigai sėkmingai gauti, bei pradedamas vykdyti prekės pakavimo procesas. Jei prekė yra sandėlyje, ji supakuojama nedelsiant. Jei prekės šiuo metu neturime,  ji užsakoma iš tiekėjo ir dažniausiai atkeliauja per 5-30 d.d. (darbo dienas).

Prekė išsiųsta – Prekės yra supakuotos ir išsiųstos arba paruoštos išsiuntimui per artimiausias 12 val.

Atšauktas – Pirkėjo noru, dėl sukčiavimo ar kitų priežasčių užsakymas yra atšauktas ir nebebus vykdomas. Jei pirkėjas yra apmokėjęs išankstinę sąskaitą, jam pinigai bus grąžinti į sąskaitą iš kurios gautas apmokėjimas.

Itin retais atvejais siunčiant prekes iš užsienio (užsakymo terminas 5-30 d.d.) jos kartais pasimeta, todėl jei savo prekės negaunate ilgiau nei 30 darbo dienų, prašome susisiekti su mumis, mes jums pasiūlysime grąžinti visus sumokėtus pinigus, arba užsakysime prekes iš naujo (prasitęs užsakymo terminas). Šiuo atveju jūs nepatirsite jokių papildomų išlaidų, o visi papildomi mokesčiai bus apmokami mūsų sąskaita.

Jei užsakote prekes, kurias mes turime Lietuvoje (nėra jokio įspėjimo apie ilgesnį pristatymo terminą), šių prekių pristatymo terminas yra 1-5 d.d. po sąskaitos apmokėjimo, tačiau dažniausiai jau sekančią dieną atkeliauja į Lietuvos didmiesčius. Jei savo siuntinio negaunate per 10 darbo dienų, prašome susisiekti su mumis, o mes pabandysime išsiaiškinti kur siuntinys užtruko.

Kiekvienas pasiklydęs siuntinys yra atidžiai sekamas ir galų gale visada surandamas su „Lietuvos paštas“ pagalba 25 d.d. bėgyje. Pastebėjus piktybinius sukčiavimo ar apgavystės atvejus, pirkėjas turės atsakyti pagal tuo metu galiojančius Lietuvos Respublikos įstatymus, apmokėti bylinėjimosi, bei papildomas išlaidas.

PREKIŲ APMOKĖJIMAS

Registruotas vartotojas gali matyti visas savo pirktas prekes bei sąskaitas prisijungęs prie savo paskyros.  Taipogi galėsite matyti savo pirkinių statusą realiu laiku, pvz:. kada  gavome Jūsų apmokėjimą, užsakymo vykdymo etapus, bei kitas funkcijas.

Nuolatiniams pirkėjams darome nuolaidas bei taikome įvairias akcijas.

Už mūsų suteiktas paslaugas ar prekes galite atsiskaityti įprastu banko pavedimu bet kuriame banko padalinyje, pateikę mūsų rekvizitus ar tiesiog pervesdami pinigus elektronine bankininkyste į vieną iš mūsų sąskaitų.

Mokėjimo paskirties laukelyje būtinai nurodykite savo užsakymo Nr #,  pagal kurį ir išsiųsime Jums apmokėtas prekes. Nenurodžius užsakymo Nr #, prekės siuntimas gali užtrukti.

SĄSKAITA ATSISKAITYMUI:

AB Swedbank

LT107300010144707677

Paysera.lt sąskaita

EVP1310001985442

---------------------

APMOKĖJIMAS PER EL. BANKĄ

Norėdami atlikti apmokėjimą, tereikia užpildyti keturis laukelius:

1. Gavėjo pavadinimas arba gavėjas

2. Gavėjo sąskaita

3. Suma

4. Mokėjimo paskirtis (Įrašykite suformuoto užsakymo nr. pvz:. 100001233).

 

APMOKĖJIMAS PER PAYSERA.LT

Kai tik gausime jūsų apmokėjimą, į el. paštą jums bus išsiųsta žinutė, kad pinigai gauti, o užsakymo statusas pasikeis iš "Laukiama apmokėjimo" į "Užsakymas vykdomas".

KLIENTŲ KONSULTAVIMAS

Turite klausimų ar pasiūlymų, galbūt nerandate norimos prekės, matėte prekę pigiau, radote kokių nors klaidų, tuomet susisiekite su mumis. Mūsų kompetentingi atstovai pasistengs atsakyti į Jums rūpimus klausimus ar esant reikalui pasiūlys „nuolaidos kuponą“. Siekiame užmegzti glaudžius ryšius, bei tapti jūsų nuolatiniais partneriais, kadangi mes dirbame Jums!

Susisiekti su mumis galite info@paygo.lt

Įmonėms dėl bendradarbiavimo pardavimai@paygo.lt

taip pat galite palikti savo žinute skiltyje Parašyk mums

arba skambinti mums telefonu +370 642 82622 

Pr. - Pn. nuo 10 iki 18 val.

PIRKĖJO IR PARDAVĖJO ĮSIPAREIGOJIMAI BEI TEISĖS

Kai klientas suformuoja užsakymą, yra laikoma kad jis susipažino su skyreliu "klientų aptarnavimas".

 

Sutartis tarp pirkėjo ir pardavėjo laikoma sudaryta, kai pirkėjas elektroninėje parduotuvėje, suformavę prekių krepšelį, išsiunčia pirkimo užsakymą bei apmoka sąskaitą. Visos sudarytos sutartys yra saugomos paygo.lt duomenų bazėje.

 

Pirkėjas įsipareigoja

 

  • Jeigu pasikeičia pirkėjo registracijos formoje pateikti duomenys, pirkėjas privalo kuo greičiau juos atnaujinti, esant reikalui pranešti pardavėjui.
  • Jei praradote prisijungimo duomenis, privalote nedelsiant apie tai informuoti pardavėją.
  • Pirkėjas yra atsakingas už registracijos formoje pateiktų duomenų teisingumą. Jei nėra pateikta tikslių duomenų registracijos formoje, pardavėjas  neatsako už dėl to atsiradusius padarinius.
  • Jei pirkėjas be priežasties atsisako priimti prekę, perduotą siuntų tarnybai, prekės pakartotiną persiuntimą pirkėjui ar gražinimą pardavėjui apmoką pats pirkėjas;
  • Pirkėjas pilnai atsako už veiksmus, atliktus naudojantis el. parduotuve.
  • Pirkėjas, naudodamasis el. parduotuve, sutinka su šiomis pirkimo– pardavimo taisyklėmis ir privalo jų laikytis.


Pardavėjas įsipareigoja

  • Pardavėjas privalo išsiųsti visas pirkėjo užsakytas prekes nurodytu adresu.
  • Pardavėjas turi teisę savo nuožiūra parinkti tokios pačios prekės spalvą ar skonį net tai atvejais, kai pirkėjas yra nurodęs kitaip.
  • El. parduotuvėje bei prekių aprašyme pateikti paveiksliukai yra iliustracinio pobūdžio, todėl  labai retais atvejais - prekės išvaizda arba komplektacija - gali šiek tiek skirtis nuo realiai Jums siunčiamų prekių, tačiau pardavėjas užtikrina, kad Jūs gausite tokio pat gamintojo ir tomis pačiomis savybėmis pasižyminčią prekę, kurią užsakėte.
  • Pardavėjas nėra atsakingas už bet kokius padarinius, atsiradusius dėl pirkėjo klaidingo duomenų pateikimo.
  • Saugoti visą informaciją, kurią pirkėjas pateikia registruodamasis mūsų el. parduotuvėje. Pardavėjas prisiima visą atsakomybę, jog šie duomenys nebus prieinami tretiesiems asmenims. 
  • Susidarius svarbioms aplinkybėms, negalėdami pirkėjui pristatyti užsakytos prekės, įsipareigojame pirkėjui pasiūlyti analogišką prekę.

Kitos nuostatos:

 

  • Jei pirkėjas bando pakenkti paygo.lt el. parduotuvės darbui ar stabiliam veikimui, mūsų administracija gali be iš ankstinio perspėjimo apriboti, sustabdyti pirkėjui galimybę naudotis arba, išskirtinais atvejais, panaikinti pirkėjo registraciją el. parduotuvėje. Apie visus nelegalius veiksmus prieštaraujančius Lietuvos Respublikos įstatymams, pranešame atitinkamoms institucijoms.
  • Pardavėjas gali vienašališkai pakeisti šių taisyklių sąlygas.
  • Atsiradus materialiniai žalai, kaltoji šalis privalo atlygina kitai šaliai atsiradusius nuostolius pagal Lietuvos Respublikos įstatymus.
  • Garantinis aptarnavimas suteikiamas tik pateikus pirkimo - pardavimo sutartį.  
  • Siunčiame tik kokybiškas ir patikrintas prekes. Sugadintų ar pažeistų prekių atgal nepriimame, be raštiško pašto darbuotojo patvirtinimo (kad gauto siuntinio turinys turi vizualių pažeidimų - todėl visada patariame prekes išpakuoti prie pašto darbuotojų.) prekių atgal nepriimame. Kitu atveju laikoma, kad prekė buvo sugadinta po to kaip ji buvo gauta.

PREKIŲ GRAŽINIMAS IR GARANTINIS APTARNAVIMAS

Norint grąžinti prekę mums atgal, reikia informuoti mus el. paštu ar telefonu per 14 kalendorinių dienų, nuo prekės gavimo (jei prekės aprašyme nėra nurodyta kitas garantinio aptarnavimo laikotarpis).

Pirkėjui tenka prekės pristatymo ir grąžinimo išlaidos, išskyrus atvejus kuomet grąžinama nekokybiška prekė, tuomet pristatymo ir grąžinimo išlaidos tenka Pardavėjui. Pirkėjas sumoka už prekės pristatymo išlaidas bei prekės grąžinimo išlaidas, o Pardavėjas, įsitikinęs, kad prekė grąžinta dėl netinkamos kokybės, grąžina Pirkėjui patirtas pristatymo, grąžinimo išlaidas bei už prekę sumokėtą sumą.

Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217.

 

Tinkamos kokybės prekių grąžinimas galimas tik ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintų „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklių“ nustatyta tvarka.Šiuo atveju prekių grąžinimo išlaidas apmokate Jūs.

 

Pinigai už prekę negali būti grąžinami, jei:

  • įrenginys naudotas nesilaikant eksploatavimo sąlygų, numatytų instrukcijoje;
  • įrenginys mechaniškai ar kitaip pažeistas;
  • gedimas atsirado dėl per aukštos įtampos ar jos šuolių (dėl kliento ar nesant jo kaltės);
  • pažeisti garantiniai lipdukai;
  • dėl gedimų, kuriuos sukėlė į vidų patekę pašaliniai daiktai, medžiagos, skysčiai;
  • dėl gedimų, kuriuos sukėlė stichinė nelaimė (žaibas, potvynis ar pan.);
  • įrangos gedimas įvyko dėl programinės įrangos (įskaitant kompiuterių virusų poveikį);
  • dėl gedimų, atsiradusių naudojant medžiagas ar atsargines dalis, kurios nėra originalios arba rekomenduojamos gamintojo;
  • jei įrenginys buvo remontuotas kitame techninio aptarnavimo centre;
  • jei įrenginys buvo ardytas, atidarinėtas ar kitaip paveiktas;
  • nepateikiamas garantinis techninis pasas;
  • yra suėję garantinio aptarnavimo terminai.

 

Jei nustatyta, kad grąžinta Pirkėjo prekės būklė atitinka nors vieną skyriuje "Pinigai už prekę negali būti grąžinami, jei:" nurodytą sąlygą, tai ta prekė, Pirkėjui, jei jis pageidauja, grąžinama (tik po to, kai Pirkėjas apmokėjo prekės grąžinimo išlaidas - 2 €). Taip pat Pirkėjo grąžinta prekė negali būti pakeista analogiška ar kita preke.

 

Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

  • Grąžinamos prekės privalo būti pilnai sukomplektuotos savo originalioje tvarkingoje pakuotėje. Už pilną prekių komplektaciją ir supakavimą atsako pirkėjas. Jeigu prekė nėra pilnai sukomplektuota ir tinkamai supakuota, mes ar mūsų įgaliotas atstovas turi teisę nepriimti grąžinimų prekių.
  • prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
  • prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
  • prekė turi būti gražinama toje pakuotėje, kurioje ji buvo pristatyta. Pakuotė turi būti nepažeista mechaniškai, švari ir tinkamai paruošta.
  • Jei grąžinate nekokybišką prekę, mes įsipareigojame pataisyti arba ją pakeisti analogiška preke. Tuo atveju jei neturime analogiškos prekės, įsipareigojame grąžiname jums už prekę sumokėtus pinigus. Pristatymo kainą į prekės kainą neįeina.
  • Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą ir garantinį taloną (jei jis buvo išduotas).
  • Prekių sąskaita- faktūra yra vienintelis dokumentas įrodantis jūsų prekės įsigijimą.
  • Prekes galite grąžinti per 14 kalendorinių dienų nuo datos, kai siuntinys, iš mūsų pusės, buvo pateiktas siutinių tarnybai Pasibaigus šiam terminui, prekių nebepriimsime.